The prison in Volterra, Tuscany, is home to a unique artistic practice: It is within these walls that Armando Punzo, shut away for three decades with men serving long sentences, has created his plays. Elsa Amiel creates a magnificent dialogue between theatre and cinema, transforming the prison space into a paradoxical experience of freedom and reflection.