Discover a gangrenous landscape of rot inhabited by giant, nightmarish monsters. Woodlice, centipedes, earwigs, pseudo scorpions, spiders, ants, slugs and vast armies of bacteria and fungi, multiplying at frenetic speeds, devouring everything in their path. But this repugnant, rancid world is also the scene of a fascinating transformation.