In Spring 2025, the PHAROS Project will gather in the harbour of Alexandria scientists, archeologists and researchers, to unravel the last secrets of the iconic lighthouse. Dassault Systeme joins the project providing scientists with the most accurate 3D reconstruction of the monument to his day, thanks to its latest modeling softwares powered AI.