What do you get when you mix a boy and a short-haired gibbon? A "Boybon", you say? Nope! You get an off-the-wall comedy called "Pok & Mok" that follows the lives of Mok, an 8 year-old boy, and his pet gibbon, Pok. Alongside mom and dad, they experience a never-ending series of comic adventures and discover together the wild side of being Green! And hey, you might even learn something along the way.