"Yuyan Wang’s digital collage work Green Grey Black Brown takes the plastic industry as its starting point and delves into a synthetic nature where everything is bound together by a dark slime – an oily substance where flora from the Jurassic period is resurrected as decorations in modern shopping malls. Like a piece of philosophical science fiction, the work exposes the bloody logic of petro-capitalism and the global extractive industry, which is the flip side of the tech industry’s vision of a bright future."