Israel, in the aftermath of October 7. Y., a jazz musician struggling to make ends meet, and his wife Jasmine, a dancer, sell their art, souls and bodies to the elite, and bring pleasure and consolation to a bleeding nation. Soon, Y. is given a mission of the highest importance: setting to music a new national anthem.