Escaping a turbulent past, Laura takes refuge in Entroncamento to rebuild her life, where she finds a disillusioned youth not so different from herself. Can an honest job compete with the lure of crime? Violence, misfortune, greed, and loyalty rule the streets — everyone wants a better life.