Jun, a trans woman, is confronted with a vision of her own future when she has to look after her father in his hometown. Her father is elderly and partially immobilised after undergoing eye surgery in an attempt to solve a hereditary problem of sight loss. The imminence of eye degeneration meets the fear of what – quite literally – cannot be seen.