Alice, creator of the podcast The Grass Sprouts, decides to surprise her sister Suzanne by dedicating the next episode to her and her sheep farm. Like grass sprouting quietly, everything changes: a new way of connecting, a fresh perspective, and a new way of listening will find their way.