The Alps in spring 2024 As tradition dictates, Gilles and his colleagues set off to clear the snow from the road leading to the Col de la Madeleine. At the wheel of impressive machines, they prepare for a non-stop battle before the road reopens to traffic. But this year, there's no snow....