Like every summer, Laure (aged 13) goes on holiday to the seaside with her cousin Sara (aged 14) and her aunt Christine. But this year, her body has changed and Laure finds herself faced with body hair that is as new as it is unwelcome. When her secret slips out on the beach, she takes refuge near a shipyard where she falls asleep. When she wakes up, her body is covered in a very severe sunburn...