Luis, a young man whose differences prevent him from fully integrating into society, is doing a professional internship with Marcel, a gruff farmer who is passionate about hunting. Apart from their loneliness and desire for freedom, these two men seem to have nothing in common. At the same time, Luis is preparing for his first romantic piano concert.