Justine arrives in Singapore, determined to reinvent herself and give her family a fresh start. In this ultra-modern city where skyscrapers rise alongside mangroves, she discovers the tightly-knit world of French expatriates — and is instantly captivated by Élisa, a free spirit, eccentric and tormented. But when a murder shakes this privileged circle, buried secrets, lies, and betrayals begin to surface. Teaming up with Adam Wong, the inspector leading the case, Justine is thrust into a race against time to uncover the truth.