Still a child at heart, Cathy exists in a state of total emotional dependence on her younger sister, Louison, whom she regards as a maternal figure. On the eve of Louison’s birthday, Cathy readies herself for what she believes will be their first true girls’ night. But unbeknownst to her, Louison has invited a boy for the very first time. In Cathy’s eyes, an entire world comes to an end.