At almost 40 years old, Coltrane still dreams of becoming a rapper. He is devastated when Haydin, his longtime partner, announces that he is going to quit the duo. But when the opportunity arises to perform in front of their idol, Oxmo Puccino, he tries to convince him to join together for one last concert.