On her wedding day, Marin sits beside her father in the 1968 Ford Mustang he's rented for the occasion, silently hoping he'll ask the question she can't voice herself: Should I really do this?
Along the way, Jacques picks up a female hitchhiker. Showing off for her, he pushes the old car too hard and they break down in the middle of the desert.