A hotel by the northern shore of Portugal welcomes its guests over the weekend. A man is torn between being present for his wife and the space that his mother takes up between the two of them. A mother encourages her daughter’s marriage to enable her own love affair with her son-in-law. Another mother lives through her daughter, preventing her from making her own decisions. Three families at the end of their cycles of acceptance.