Jorge, a penniless and unemployed boxer, fears his wife will leave him to return to Brazil with their son. As Portugal is teetering on the brink of bankruptcy, debt collection agencies are thriving. To save his family, Jorge decides to offer his services to one of these companies, despite their unscrupulous intimidation methods.