Liverpool, 1995, the dockers are on strike. Nine-year-old Siobhan has only one thing on her mind: to see if Oasis will win the pop duel against Blur. But an argument breaks out with her older brother Rory, leading the little girl to run away at nightfall. As she wanders, the decaying city takes on an unreal allure.