Clément is 8. His mother is indonesian, his dad is french, his half-brother who's 11 was born in Indonesia. Radja is a rebellious and brutal boy who doesn't fit in, so his mother plans to send him to live with his grandmother in Indonesia. When Clément understands this, he imagines the worst foolish thing he could do to be sent away with his brother. As the two brothers get closer, Clément's mind wanders off into the tropical jungle, where three demons from the Ramayana, the Indonesian mythological tale, fight.