In the heart of Sarreguemines, an old working-class town on the French-German border. Hugo, sixteen years old, spends the summer between his residential neighborhood and the city's industrial wastelands. When he's not on his unbridled moped, he makes up for his lack of self-confidence by improvising as the leader of his trio of friends. Today, he's got his hands on an authentic pistol: the perfect opportunity to prove his worth to the older generation in the shopping district! In this world of rear-wheel drive, booze-fueled chicha, and cheap tobacco, young Hugo is about to embark his pals on a robbery of a gas station on the other side of the border.