In northern France, Gabin, the youngest of the Jourdel family, finds himself destined to take over his father's butcher shop. Тorn between family loyalty and a desire to break free, his dreams lie elsewhere: to train a contest cow, to become a dog breeder, and to save his mother’s farm from financial ruin. Spanning a decade, Gabin immerses us in this young boy’s world, following his journey from the age of 8 to 18.