Marianne, a beautiful girl from Reunion Island destined for a great career as a mermaid swimming champion, has been going through hell since a huge beard began to grow on her face following a psychological shock. Rejected and no longer able to stand her image, she will try everything to get rid of this improbable hairy attribute but will end up being confronted with something much more monstrous than herself.