Istanbul, 2023. Nora, a young transgender woman, received the Çürük Raporu at the age of 20, a certificate issued by the Turkish State categorizing her as a deviant citizen. Today, she has to sell her body for sex to earn a living. With the presidential elections approaching, Nora keeps hope alive and tries to live.