The theme of this prestigious and ambitious collection of 6 animated films is travel, exoticism and discovery. The adaptation of 6 novels from one of the richest works of literature. Each film is an adaptation of a Jules Verne novel, with titles that are a pleasure to discover and rediscover. Each episode is a unique adventure!