Les Sauvenature is the name of a network created by three siblings, Claire, Julien and Thomas, whose mission is to defend animal and plant species and their habitats! This is how they will travel to the four corners of the world. From the thick jungles of Borneo to the remote cliffs of the Grand Canyon, the Sauvenatures, accompanied by their parents and Wifi, their ferret pet, are going to have some extraordinary adventures.