Surrounded by family and friends, Bali is a kid bursting with energy and imagination. With the whole city as his playground, he turns every little event into a full-fledged adventure! Curious, sensitive, enthusiastic, he’s always game for exploring and learning new stuff, while having a ton of fun doing it!