In the Chinese countryside today, village children share the same toys. But Wang is very small for his age, and this makes him very sensitive; he’s willing to do anything to grow up. His sister’s gift – a little dragon with strange powers – will lead him to the Dazu Caves, where Wang will learn the advantages of his small stature.