Two lovers lay on a bed. One of the men is asleep, the other is awake. One is Palestinian, the other Israeli. Far away in their homeland, the war rages on, as the night goes on without end. A prose poem dedicated to the beloved, as if to ward off the inequality of conditions and resist the deluge of images, in an attempt to once again find a common language.