Exiled from Iran after the ban on her 2009 film about the Green Movement, a filmmaker breaks her family’s decades-long silence about a disappeared cousin, executed during the 1988 purges in political prisons. Intertwining her personal history with that of her country, she translates an inextinguishable thirst for freedom, and a scream that echoes long after the end of this poignant film.