Benoît built his paradise hidden from view, emancipated in his own way, resolved to face the constraints of a space which, in imaginations, conflicts with his identity. The countryside. One day, he and other queers from the area decide to organize the first Pride of the Périgord vert, because it is time to come out, to take up space to celebrate, heal, and finally open a path.