With an approach that is at once technical, on the technological evolution of production in particular, artistic and sociological, all the facets of Hip Hop culture and its players are analysed to better understand its genesis and destiny.
We meet eminent members of the French rap scene in all fields, from Soprano to Angelo Gopee, head of Live Nation France, BBP, PNL beatmaker, Kerchak, Narjes Bahhar, editorial manager at Deezer, the group Ärsenik and many others. 5 episodes to examine a wide range of issues: the place of rap in the media, stage performances, the political message, misogyny in the milieu...