The story of the late DJ/producer DJ Mehdi, a young Parisian of Arabic descent who went from defining the sound of French rap’s most hardcore acts (including Kery James, 113, African Mafia and Booba), to collaborating with French music’s finest musicians (MC Solaar, Diam’s, Akhenaton, -M- and more) to becoming one of the brightest ambassadors of French Electronica on the world stage alongside Justice, Cassius, Daft Punk and the Ed Banger Records family.