At the dawn of a new day, a young woman finds an entire crowd staring her straight in the eye. Each face evokes a story from the past. That young woman becomes the voice of those countless stories. Each one is different, yet together, they forge a path forward, from unspeakable pain to the beginnings of liberation through the spoken word.