Goutte d'Or district, Paris, Château Rouge metro station, Georges Clemenceau secondary school. Teenagers, burdened with their carelessness and their wounds, have to grow up. They are shaping their personalities, losing their way, searching for themselves. Adults try to guide them despite the violence of the system.