Scénarios is the title Jean-Luc Godard chose for his final 18-minute film, made, literally, the day before his voluntary death. In addition, Jean-Luc Godard recorded a 34-minute film in which, mixing still and moving images, halfway between reading and seeing, he outlined his project for Scénarios.