The Mysterious Cities of Gold - Season 1
Esteban, Zia and Tao, three inseparable, lively and ingenious friends, set off around the world in search of seven mysterious cities of gold. Strangely enough, their destiny seems to be linked to these cities, built over 10,000 years ago !