Olivier Giroud has won almost everything: World Cup, Champions League, Europa League, English Cup, Serie A and Ligue 1. In 2022, he became the top scorer in the history of the French national team. Despite his success, he is sometimes heavily criticized. The story of Olivier Giroud is also the story of his life: the youngest of four siblings, with an older brother who was destined to become a professional footballer, and a young player whose career took a long time to get off the ground, Olivier Giroud has weathered every storm with his wife Jennifer and four children.