The Shapers of Tomorrow are back for a second season. Scientists, engineers, researchers, architects, teachers, they are all working towards a better future whether it is in health security, transport, environment, … From great discoveries to new technologies, they are behind the discoveries and inventions that will design our future life to make it brighter, smarter and more sustainable.