Guillaume is my friend. He's schizophrenic. He has been hospitalized four times. In 2015, Guillaume left Paris to dedicate himself to painting. Then on March 1st, 2020, I too was admitted to psychiatric care. While there, I take notes on my observations and conversations. I think about Guillaume. When I get discharged, we catch up. He wants to make a movie with me. I'd wanted to make one about my experience in the hospital getting to know the other patients. I tell him my idea, and he's excited to do it. On August 1st, I go to meet him.