To observe wildlife, a window can sometimes be enough: from his Parisian apartment, a city dweller discovers the fauna that inhabits his neighborhood. Birds, mammals, insects... an unexpected show unfolds every day. From this privileged vantage point, he follows the astonishing stories and behaviors of these animals who, just like us, have adapted to this artificial environment and become experts in city life.