In the frenzy of Fashion Week, three women cross paths in Paris, grappling with the world's tragedies and the questions of their lives: Maxine, an American film director in her forties, discovers she has cancer; Ada, a young South Sudanese model, escapes a predetermined destiny to be thrust into a deceptive universe and French makeup artist Angèle, a small hand working in the shadows of the catwalks, dreams of escaping her life.