When teenage Bernardo is gifted a video camera by his father, he embarks on a journey where the lines between reality and fiction blur. Upon discovering his father's betrayal of his stepmother, Bernardo and her, inspired by Greek tragedies, hatch a plan for revenge, documenting every step.