With dreams of starting a perfect family, Saga and her British husband Jon move to the isolated house deep in the Finnish forest where Saga spent much of her childhood. But as soon as their baby is born, despite the reassurances of everyone around her, Saga knows something is terribly wrong. As their marriage starts to crack and Jon struggles to support his wife, only Saga suspects the disturbing truth about their newborn child.