Every night, Paulette stands on the lookout of her lighthouse and observes the same shooting star. Her pet rat has mysteriously disappeared, so she sends her wish for a reunion up to the night sky. The apparent celestial body turns out to be a bat with a fondness for glitter. It helps Pauline in her search. A magical, fantastical fairytale with a happy ending.