Created 10 years ago in Nancy, "The School of Autonomous Living" allows young adults with motor disabilities to learn how to live independently. Immersed in this institution, the director followed Élisa, Noah, Lucile, Romain, Lucas, and Charline. Whether disabled since birth or as a result of an accident, they share with us their dream of autonomy, which, with a lot of tenacity, could become a reality.