An investigation across Europe on the hidden face of Ryanair and the alarming working conditions of its flight attendants.
Becoming a flight attendant at 20: at Ryanair, it's possible! The low-cost airline, one of the most lucrative on the planet, employs several thousand crew members from all over Europe. However, more and more of these workers are denouncing their working conditions within the company: pressure on on-board sales, brutal management, omerta... Low cost has a social cost, and these young people claim to be paying a high price. At a time when Ryanair is posting record results, we take to the skies of Europe to investigate the Ryanair system and meet those who are questioning it from the inside.