At night, Charlie relives the accident that took the life of his younger brother, Victor. Mocked at school for his disability and strange attitude, he seeks comfort from his father. But his father refuses to talk about it, and shuts himself off in silence and alcohol. Yet Victor seems to be there, in the locked bedroom, making disturbing sounds.