A Scout patrol arrives in a remote village in the Drôme region to perform the Crucifixion of Christ. Nothing can deter seventeen-year-old Karim, the Scout who has inherited the role of Christ, from his obsessive goal: to find the ecstasy to perform the martyr on the cross.