Aged between 14 and 19, five teenagers crossed deserts and seas alone. Upon arriving in Marseille, these girls and boys carry within them the burning hope of a new life. They learn a trade, a country, customs, and for some, a language. “Everything is fine,” they stubbornly repeat to their families. But the real journey is only just beginning...